13 de juny 2006

aquells junys, on són?

Primer juny de la meva vida sense presions!

Després d'un any "sabàtic" sense estudis, però treballant, toca replantejar-se com tirarem endavant, ens posem a fer la carrera? no ens hi posem? el cert és que en tinc un xic de ganes, però el que em fot molt de pal és tornar-me a posar a estudiar, jo la que sempre aprobava justos els exàmens -és que no se'm pot fer treballar sota presió, la meva ment reacciona inesperadament-

No us ho podeu ni arribar a imaginar el bé que estic sense exàmens, ara que us veig a tots davant dels llibres (quan en tot el curs heu llegit menys llibres que un analfabet xD), és un mal moment per replantejar-se aquest pas tan important (o no), és un títol, però serveix per dir que ets intel·ligent (o com a mínim ho representa), per alguns el cervell no és res més que un òrgan que reposa a dintre el cap, que la seva única utilitat és ajudar a decantar el cap cap un lloc o cap a un altre i que a vegades es comprimeix i et fa veure les coses de mil formes diferents...

s'acosta la calor, i els humans fem al revés que els ossos, estiuegem, fem el mateix que fariem a l'hivern però amb més tranquilitat ja que la calor ens provoca una reacció d'alentiment general del nostre cos, inclus de paralització (exceptuant que hi hagi un bon aire acondicionat/ventilador ben a la vora :D), però hi ha coses que fan que es trenqui aquest cicle, que quedi parat en sec, com si el temps s'hagués tallat com si es tractés d'una tauleta de mantega:

"La olor a pòlvora que envaiex l'ambient, les xispes que il·luminen les particules suspeses en l'aire, l'espetec dels petards dintre els timpans dels presents, la suor que baixa per el front fins a dipositar-se sobre el pit, estic parlant dels correfocs, moments intensos de flamant emoció"

El temps sembla recorre segles i segles enrere en un mateix instant, creant un forat d'espai/temps on les criatures de la nit i el dia lluiten en una batalla aferrissada...

Doncs això és tot, les coses s'han de provar per saber si són bones o dolentes, si són dolces o amargues, així que ens llançarem de cap a qualsevol proposta...

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada