10 d’abr. 2006

ha plogut molt des d'aleshores!

ostres! encara hi ha això actiu! ja me n'havia oblidat completament!!! (des de l'últim cop que vaig postejar han passat molts mesos, he tingut temps de xafar el cotxe i de comprar-me'n un altre!)

me n'he enrecordat que el tenia quan he accedit a un blog sobre el desallotjament forçat aparentment per temes de seguretat (si, i jo sóc la heidi!) de l'Arnau Paral·lel un vell teatre, ara ocupat, on s'hi fa teatre lliure.

[...] Sóc una fera defensora de la cultura, els que em coneixeu sabeu que jo sóc una altra de les milers peces que formen el nostre puzzle, sóc grallera, sóc diable, sóc catalano-parlant, estimo la meva terra (encara que estigui plena de cucs i de llimacs que hi facin forats).

La meva afició per la informàtica, ha fet que en els últims mesos em posi en un nou camp, on la cultura s'extén molt més enllà de la pròpia cultura catalana, la cultura social, en el hacklab on hi tinc mig peu a dintre em serveix per apendre moltes més coses de com viu la gent avui en dia, i em serveix bàsicament per apendre què està passant i com no caure en els errors que cauen altres degut al seu egoisme...

Espero a partir d'ara anar-me'n enrecordant del blog aquest de google i anar postejant alguna cosa, EN CATALÀ ja que ja hi tinc el fotolog en castellà perquè l'entengui la gent de fóra del meu PAÍS!

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada